Skip to main content

Venirea Sandei

Aseara, Sanda, o prietena de-a mea si de-a mamei mele, a venit la noi in vizita. Sanda e in Germania de ceva vreme, acolo are serviciul.



Mie mi-a adus o cutiuta in care este un sapun in forma de trifoi (pe cutiuta scrie "Good luck!”), iar Miriam a primit o rochita si o papusa pe care o cheama Meri Peri. :)



Am mai vorbit cu Sanda despre ce fac eu in vacanta, cum e in Germania. Miri i-a aratat Sandei jucariile ei.



Tot ieri, eu, mama si Miri am mers la biserica de Sarbatoarea Nasterii Sfantului Ioan Botezatorul. Codrin si Laura, unchiul si matusa mea, erau ocupati, asa ca Andrei, verisorul meu, a venit la mine acasa. Ne-am jucat pe Webkinz. Ne-am intalnit in casa lui Puffy, Lilly, Cheetah si Rainbow si ne-am jucat cu barcute.
In zilele acestea, eu cu mama si Miri am mers la British Council. Miri a primit de la Andreea si Teodora cateva rochite foarte dragute si ea a fost fericita sa iasa afara imbracata cu una dintre rochite.



La British Council am returnat carti si DVD-uri si am imprumutat altele. Am luat filmele Coraline si Robots. Eu si Miri am urcat sus si am privit tot British Council-ul.



In aceasta dimineata am mers cu mama la scoala. A avut un examen cu niste studenti. Dupa aceea am mers in parc. In acest weekend este Targul de la Cucuteni. Ploua si ne-am plimbat printre oale cu umbrelele. Mama ne-a luat, mie si lui Miriam, cate un ulcior mic.







Ma simt bine in vacanta, mai ales cand sunt cu toata familia mea si prietenii mei!

Comments

  1. Am fost și eu azi la târg în parc și m-am întâlnit și cu Sanda.

    E foarte frumoasă arteziana cu petale iar tu cu Miriam completați foarte bine peisajul.

    ReplyDelete

Post a Comment