Skip to main content

Final de clasa a treia

Astazi am terminat clasa a treia.



Am primit cadou de la parintii mei si sora mea cartea "Cantecul Cidului”. La ora sase, eu cu Teodora si Vlad am mers la serbarea Andreei.





(Si Miriam a fost cu noi.)



Andreea cu colegii ei au avut o serbare foarte frumoasa. Domnul lor Profesor de Stiinte le punea intrebari despre cavaleri, dinozauri, experimente si planete - a fost ca un concurs.



La sfarsit, cativa copii au dansat, aratand ca stiu bunele maniere.
La un moment dat, eu, Miriam, Teodora si Vlad am iesit afara in curtea scolii sa luam o gura de aer si sa ne jucam (Andreea a ramas inauntru pentru ca trebuia sa primeasca diplomele).



















Dupa un timp eu si cu Vlad a trebuit sa plecam pentru ca era tarziu. Teodora a ramas cu Andreea in sala de festivitati.



In aceasta seara m-am simtit bine!

Comments