Skip to main content

Prelegerea unchiului meu la Academie (Un weekend aglomerat)

Dimineata, eu si mama am mers la prelegerea lui Codrin, unchiul meu, la Academie.



Acolo au fost Doamna Tuchilus, mama lui Vlad, Raluca (impreuna cu parintii ei) si studenti de-ai lui Codrin... Era multa lume. Codrin a vorbit despre o poezie de Mihai Eminescu. A vorbit foarte bine si sunt fericita ca am un asemenea unchi!



Codrin s-a bucurat ca am venit si eu la prelegerea lui.
Ne-am intors acasa pe jos. In parc ne-am uitat din nou la oale si ne-am bucurat sa ne intalnim cu Parintele Serafim, care m-a laudat pentru blog. :)



Dupa aceea am mers la Stefanel acasa, de ziua lui. Parintii mei sunt nasii lui. A implinit 10 ani.





El are o sora pe care o cheama Parascheva si amandoi au un iepure pe care il cheama Craciunel (l-au primit de Craciun). :))



Au si doi papagali.



Ne-am jucat impreuna. Ne prefaceam ca noi suntem oameni de la curtea regala. Eu eram regina, Parascheva era printesa (fiica mea), iar Miriam si Stefanel erau servitorii cei mai buni. Am jucat si ascunsa.









Seara am mers in Parcul Expozitiei sa luam kurtos. Am mancat si eu unul mic. Dupa aceea am mers sa vedem si mestesugarii.



Ne-am intalnit si cu Teacher Lucia si imi pare rau ca nu am facut o fotografie si cu ea. Cu Teacher Lucia, la gradinita, am facut engleza si mi-a placut foarte mult de ea.
Acest weekend a fost chiar foarte aglomerat! :)

Comments