Skip to main content

Ultimul weekend inainte de vacanta de vara



Vineri seara, dupa ore, m-am intalnit cu Vlad in parc. Fiecare si-a adus bicicleta, iar Vlad mi-a aratat masina lui de jucarie cu telecomanda. Ne-am plimbat prin parc cu bicicletele si ne-am jucat si cu Vlad Serghei, un prieten de la BritTeen, impreuna cu colegii lui (unii dintre ei fiind tot de la BritTeen). La un moment dat m-am intalnit cu Matei, un prieten de-al lui Miriam.

Ieri a fost ultima ora de engleza din acest an, de la Palatul Copiilor. Am facut toti poze cu Raluca.



La sfarsit au venit Andreea si Teodora si ne-au aratat mie si lui Vlad cateva miscari de la capoeira.





Tot sambata am mers cu Raluca la Little Texas. Acolo am luat-o pe Rainbow, Webkinz-ul meu,



iar Miriam si-a luat cativa catei din filmul Hotel for dogs”: Friday, Georgia, Julieta, Romeo si Shep.





Dupa ce am mancat, eu si cu Miriam ne-am plimbat prin gradina restaurantului.



Duminica seara am mers cu mama la o piesa de teatru numita "Zeul macelului”. Acolo au interpretat doi prieteni de-ai mamei mele: Calin si Haruna.







M-am simtit bine in acest weekend!

Comments