Skip to main content

Doua zile cu prietenii mei (Patania lui Vlad)

Luni seara m-am intalnit cu Andreea si Teodora in parc. Era destul de tarziu, dar ne-am jucat un pic.



Am vazut cativa catelusi draguti (unul a lins-o pe fata pe Miriam). Am jucat si ascunsa. La un moment dat am luat cateva placi de lemn de la un club si le-am ascuns intr-o scorbura pentru a le aduce intr-o zi la clubul nostru.
Aseara am iesit cu Vlad in parc.



Am luat placile de lemn si le-am dus la clubul nostru. I-am aratat lui Vlad ce am facut pana acum si am mai construit cate ceva din bete si frunze. La un moment dat l-am auzit pe Vlad strigand: "Albina, albina! Ajutor!”



L-am vazut ca incepe sa fuga si am vrut sa-l prind din urma, dar nu am putut. Avea o viteza! L-am ajuns la banca unde stateau mamele noastre si unde am vazut ca venisera si Andreea si Teodora.



Vlad plangea. Albina il intepase in mana.



Dintai, pentru ca eu am ajuns mai tarziu, mama lui Vlad a crezut ca eu am lesinat pe undeva si de aceea a venit Vlad atat de speriat! Vlad inca mai plangea asa ca am inceput sa-i spunem glume si sa-i facem teatru cu Webkinzii pe care ii aveam la noi.



Pana la urma s-a linistit.



Chiar daca avea mana dreapta intepata, Vlad a jucat foarte bine badminton si a mers perfect pe bicicleta. Mai tarziu am jucat ascunsa si "Mata",



iar Teodora s-a mai jucat un pic si cu Miriam.









Acum, pentru ca Vlad a fost intepat de albina, nu mai am curaj sa merg la clubul meu si al prietenilor mei!
Prin parc au inceput sa fie si cam multi caini si caradaste... Cam infricosator!



Comments