Skip to main content

Resfintirea Manastirii Golia



Astazi s-au implinit 350 de ani de cand este manastirea Golia. Am mers cu mama, tata si Miri la biserica sa ascultam slujba. Era o multime de oameni acolo!
Eu merg la Golia de cand eram mica. Raluca, nasa mea, vine in fiecare duminica la Golia si ma intalnesc cu ea de fiecare data.



Aici l-am cunoscut si pe Parintele Serafim.



Tot la Golia Raluca mi-a dat ursuletul alb, de Sfanta Teodora.



Si Andrei vine cu parintii lui la Golia. Cand eram mai mici ne jucam la Golia.











Cand turnul Goliei era deschis, de Sfanta Parascheva, de acolo urmaream artificiile.





Alte dati urcam in turn si ma jucam.





Miriam, de cand s-a nascut, tot aici vine la biserica.











Mai demult la Golia in curte erau catei, iepuri si pauni, iar eu mergeam sa-i vad.











Manastirea Golia este foarte frumoasa











si ma bucur cand vin aici







in fiecare duminica la slujba!



P.S. Ieri a fost concursul "Creativitate si Imaginatie" la limba romana, la Scoala 15, iar eu am iesit pe primul loc.

Comments

  1. Felicitări pentru premiu. Te așteptăm în continuare împreună cu familia în fiecare duminică și sărbătoare la Golia :)

    ReplyDelete
  2. Multumesc. Vom veni la Golia in fiecare duminica.

    ReplyDelete

Post a Comment