Skip to main content

O zi cu Dana si Yorgos

Ziua de azi am petrecut-o cu Dana si Yorgos.



Ei sunt prietenii nostri. Am vorbit in engleza cu Yorgos pentru ca el este grec.
Cu ei am mers in mai multe locuri.
Mai intai am fost la restaurantul de la Hotelul Unirea (acolo am mers si de ziua bunicii mele).



Am fost din nou la etajul al 13-lea de unde am vazut tot Iasul!







Dupa ce am plecat de la restaurant, am mers la Manastirea Cetatuia.



Aceasta este la marginea Iasului. Am intrat in manastire, ne-am inchinat si ne-am plimbat in jurul bisericii si prin gradina.



Afara ploua si batea vantul asa ca nu am stat foarte mult. Pentru ca manastirea este pe un deal, am putut vedea foarte bine o parte din Iasi!
Apoi am mers un pic in Gradina Botanica.



Am gasit pe jos frunze roz, castane...



Miriam era foarte bucuroasa! Am stat putin si in Gradina Botanica pentru ca era frig si ploua din ce in ce mai tare.
Ma bucur ca am mers cu Dana si Yorgos in multe locuri si n-am sa uit niciodata aceasta zi minunata!



P.S. Miercuri seara am fost cu Dana si Yorgos la Casa Lavric dupa ce Dana i-a facut baia de dupa botez lui David. Eu am tinut lumanarea de la botez.





Comments