Skip to main content

Artificii de Sarbatorile Iasului



In aceasta seara eu si Vlad am mers sa vedem artificiile de Sfanta Parascheva. Noi doi cu domnul Tuchilus am mers mai in fata, iar mama, tata, Miri si doamna Tuchilus au stat mai in spate. Pana ce au aparut artificiile, eu si Vlad am ascultat cantecele formatiei Iris. Era foarte multa lume acolo! Eram inghesuiti, dar ne simteam foarte bine! Dupa ce formatia a plecat, au inceput sa apara artificiile. A fost nemaipomenit! Si Miriam a fost foarte incantata! La inceput s-a speriat, dar si-a revenit dupa cateva minute. Ea are o carte care se numeste ,,Winnie si artificiile” si se astepta sa il vada la sfarsit pe Winnie!:)
Dupa ce am plecat am auzit ca la Mitropolie era slujba si oamenii intrau acolo pentru a ajunge la racla Sfintei Parascheva.
Aceasta seara a fost foarte frumoasa si ma bucur ca si Vlad a fost cu mine!:)

Iata cateva fotografii si un filmulet cu artificiile:








Comments

  1. Foarte frumos. Si pozele si filmuletul mi-au placut. Felicitari !

    ReplyDelete

Post a Comment