Skip to main content

La botez si la nunta



3 octombrie a fost o zi foarte plina! Dimineata am mers la biserica, iar la pranz a fost botezul lui David, baietelul Roxanei, o prietena de-a mamei.



Dana, sora Roxanei, a fost nasa lui David.





Preotul l-a uns cu ulei sfintit pe David, l-a botezat in apa si la sfarsit l-a impartasit.







Dupa botez, am fost la nunta lui Mircea, fratele lui Adrian. Mircea s-a casatorit cu Cosmina.



Cununia religioasa a fost la aceeasi biserica unde s-a casatorit si Adrian, biserica ,,Adormirea Maicii Domnului”. In biserica, am mers si sus, de unde i-am putut vedea mai bine pe Mircea si Cosmina.



Cand Mircea si Cosmina au iesit din biserica, porumbeii si-au luat zborul spre cer.





A fost minunat! Ma bucur ca am mers si la botez si la nunta!

Comments