Skip to main content

Petrecere in pijamale


(inainte de a pleca la petrecere)

Ieri eu am fost la o petrecere in pijamale la Ioana, cu Andreea si Teodora. Eu am ajuns prima si pana au venit Adi si Teo, eu cu Ioana ne-am uitat in cartile "Best Friends' Club", am despachetat cadourile, am facut frigarui si i-am ajutat pe parintii Ioanei sa faca gratarul. Dupa ce am mancat, eu cu Adi, Ioana si Teo am mers in casa si ne-am jucat cu lucrurile Ioanei. Mai tarziu a trebuit sa ne culcam, asa ca ne-am pus in pat, dar nu puteam adormi. Am stat pana la ora 3 noaptea spunand glume si razand in continuu! Dimineata, eu am fost prima care s-a trezit in timp ce celalalte fete dormeau bustean. Dupa un timp s-au trezit si ele si m-au gasit mancand si uitandu-ma la televizor cu Vladut, fratele Ioanei. Pana a venit mama sa ma ia, am mai jucat alte jocuri.
A fost grozav la prima mea petrecere in pijamale! :)



Comments