Skip to main content

Ziua mea



Ieri a fost ziua mea, am implinit 12 ani! Sunt asa de bucuroasa! Am petrecut foarte frumos de ziua mea!
Vineri dupa-amiaza am mers cu prietenii mei la Cinema City (la filmul “The Muppets”)



si la McDonald’s.



Am primit foarte multe cadouri frumoase! Cel mai mult mi-a placut cel de la mama si tata: un telefon mobil nou! Fain, nu? :)
Ieri seara, Cezara a venit la mine acasa. Impreuna am jucat Macaua si Monopoly. Ne-am jucat si pe internet si cu ursuletii nostri, Me to You.
Tortul meu a fost foarte frumos! Pe el scria “La multi ani, Teodora!”. :)



Seara, tarziu, eu cu Cezara si Miri am iesit afara, la zapada. Ne-am bulgarit! :)



A fost foarte distractiv!





M-am simtit asa de bine de ziua mea! Imi pare rau ca a trecut prea repede...



P.S. Pe 2 februarie s-au implinit doi ani de blog! :)


Comments

Post a Comment