Skip to main content

Weekend-ul trecut

Vacanta continua...



Sambata, eu am mers la Fan Party, la ziua lui Vlad.



Acolo au fost si Andreea, Ioana, Miruna (verisoara mica a lui Vlad) si Teodora.



Ne-am distrat de minune! Am jucat multe jocuri si am savurat mancare buna! In aceasi zi, seara, inainte de culcare, Vlad m-a sunat si mi-a multumit pentru cadou.
Duminica, bunicii mei au sarbatorit patruzeci de ani de cand s-au casatorit.



Am fost la Little Texas. Au fost si Dafina si Nicoara, verisorii mei.



Am mancat si dupa aceea, ne-am mai plimbat cu bunica si cu Laura, matusa mea, prin gradina restaurantului.



La un moment dat, eu, Dafina, Miri si Nicoara am inceput sa ne jucam.



Nicoara era bucatarul restaurantului,



iar eu eram chelnerita si ii intrebam pe parintii si bunicii nostri ce vor sa manance. Inainte de a pleca, noi, copiii, am stat intr-o parte a gradinii si ne-am jucat pe-acolo. Au mai venit si bunicii sa vada ce mai facem.



Duminica seara am urmarit cu mama si tata meciul intre Olanda si Spania. Era finala si eram nerabdatoare sa aflu cine va castiga. Am fost tare fericita ca a castigat Spania!
Astazi mama mi-a cumparat un Lil’ Kinz. Este o pasare galbena si am numit-o Birdy. Ma bucur ca am un Lil’ Kinz!



M-am simtit grozav in aceste zile!

Comments