Skip to main content

Schimbare de look

In aceasta dimineata, eu si mama am mers la coafor.



Mi-am facut breton si mi-am taiat varfurile. Ma bucur ca am breton! :)



Aseara am mers cu mama si Andrei la Cinema City sa vedem Shrek Forever After.









Mi-a placut foarte mult.
Tot ieri dimineata am mers la British Council sa returnez carti si sa imprumut altele. Mi-am schimbat si permisul, primul meu permis facut inainte de a merge la scoala.



Joi seara am iesit in parc cu Andreea si Teodora. Ne-am intalnit si cu Ioana si cu fratele ei, Vladut. Am jucat ascunsa si prinsa. La sfarsit, eu am cazut de pe trotineta Teodorei si m-am lovit la mana si la picior, dar nu m-a durut atat de tare.
Zilele acestea m-am uitat cu tata la fotbal. Acum imi place fotbalul la nebunie! :D



Vad ca se strica iar vremea... Daca stau in casa, iar cred ca o sa scriu povesti pentru blog!



Maine ma asteapta o petrecere in pijamele!
Ma simt bine in aceste zile!

Comments