Skip to main content

Jurnal de calatorie – Barcelona





Vara aceasta am vizitat din nou Barcelona, o bijuterie scaldata de soarele Mediteranei! Nu m-as fi gandit niciodata ca voi reveni in acest oras minunat pentru a doua oara! :)
Calatoria a fost lunga, a trebuit sa schimb doua avioane. Insa mi-a facut placere sa zbor deasupra norilor pufosi! :)



Primul zbor a fost de la Iasi la Roma. A trebuit sa stau sase ore in aeroportul Romei! Timpul a trecut destul de greu, insa am putut intra in mai multe magazine din aeroport. Am mancat si o pizza cu adevarat italiana! A fost cea mai buna dintre toate pe care le-am mancat! :)
Al doilea zbor, Roma-Barcelona, a trecut mai usor! Am fost nespus de incantata cand am ajuns la Barcelona! Am stat la acelasi hotel ca si anul trecut, Hotelul Princesa Sofia.
Am revazut multe din locurile frumoase de anul trecut: statuia lui Cristofor Columb,



portul, Las Ramblas, Sagrada Familia,



Parcul Guell



si Marea Mediterana.



Insa am avut ocazia sa vizitez si alte locuri noi: Casa Mila – La Pedrera (casa construita de Antoni Gaudi),





Tibidabo si Torre Agbar.



Cel mai mult mi-a placut la biserica Sagrat Cor de pe muntele Tibidabo!



“Tibidabo” inseamna “I will give you!”, facand aluzie la ispita de pe munte a lui Iisus Hristos.
Biserica Sagrat Cor este pe varful acestui munte. De sus poti vedea intreagul oras!



Chiar pe varful bisericii se afla statuia lui Iisus care sta cu bratele deschise. Aceasta seamana foarte bine cu celebra statuie din Rio! :)



Si la Casa Mila – La Pedrera a fost interesant! Arhitectura lui Gaudi mi se pare intr-adevar cu totul iesita din comun! “Pedrera” inseamna pietrarie. De aici vine si denumirea casei care este construita din piatra.
La Casa Mila am urcat pe acoperis. Acolo se putea observa mai bine arhitectura impresionanta a lui Gaudi!
Langa muzeu se afla o cafenea. Acolo am baut o ciocolata calda foarte buna! :)





Am observat ca anul acesta erau mai multi turisti in Barcelona decat anul trecut. Toate strazile erau foarte aglomerate! Insa spaniolii au ramas la fel de politicosi! Oriunde mergeai, lumea iti zambea. Atmosfera din Barcelona este atat de placuta! :)
Anul trecut am vazut peste tot palmieri. Anul acesta, am observat lamai verzi in copacii de pe Avigunda Diagonal! :)



In curand voi posta un nou episod al jurnalului, despre o experienta inedita pe care am trait-o la Barcelona...
VA URMA...

Comments