Skip to main content

Jurnal de calatorie – Jamie Oliver’s Fifteen





Presupun ca toata lumea a auzit de Jamie Oliver, faimosul bucatar englez… In acest episod al jurnalului meu de calatorie va voi vorbi despre experienta pe care am trait-o la restaurantul Fifteen al lui Jamie Oliver din Londra. :)
Eu, mama, tata si Miri suntem fanii lui Jamie Oliver! :) Inainte de a merge la Londra, ne-am gandit sa mancam intr-o zi la restaurantul lui Jamie, Fifteen. Dupa o zi frumoasa petrecuta in Hyde Park si prin librariile Waterstones (de unde am cumparat trei carti: “Dork Diaries – Skating Sensation”, “Dork Diaries – Holiday Heartbreaker” si “The London Eye Mystery”), am mers la Fifteen! :)



De indata ce am intrat in restaurant, am fost intampinati de chelneri amabili, care ne zambeau. A trebuit sa asteptam un pic pana sa se deschida restaurantul… Cat timp am asteptat, am fost serviti cu bauturi de la bar. Eu am baut o ciocolata calda extrem de buna, cea mai gustoasa de pana acum! :)





Cand s-a deschis restaurantul, am fost dusi la o masa de un chelner amuzant si simpatic. Acesta a vorbit cu noi, a fost foarte politicos si ne-a ajutat de fiecare data cand am avut nevoie! De asemenea, ne-a intrebat de unde suntem. Cand noi i-am spus ca suntem din Romania, el a ramas de-a dreptul surprins si ne-a zis ca noi suntem primii romani pe care i-a intalnit! :)
Am comandat Rotisserie chicken, broccoli, anchovy and tarragon mayonnaise! A fost adus un pui intreg pe care nu credeam ca o sa-l putem termina, dar a fost atat de bun, incat l-am mancat tot! :)



In timp ce serveam desertul, chelnerul nostru a venit la noi si ne-a zis: “Okay, guys, I have a big surprise for you!”, aratand spre usa restaurantului. Chiar in fata restaurantului Fifteen se afla… Jamie Oliver!!! Mama si tata s-au dus imediat dupa Jamie ca sa-l roage sa faca o poza cu noi. Intre timp, toti oamenii din restaurant au iesit afara, afland si ei de sosirea lui Jamie… :))
Jamie a fost deosebit de amabil, a avut rabdare sa stea cu toata lumea. I-am spus cat de bine ne-am simtit in restaurantul lui.



Dupa aceasta zi deosebita, pe cartile pe care mi le-am cumparat de la Waterstones am scris asa:
Thursday, the 11th of July 2013, Waterstones, Oxford Street
The day I met Jamie Oliver at Fifteen!!! :D




Comments