Skip to main content

Jurnal de calatorie – Conferinta mamei de la Barcelona





Asa cum am zis in primul episod al jurnalului de calatorie, urmeaza sa va povestesc experienta inedita pe care am trait-o la Barcelona...
Anul acesta, mama a participat din nou la Conferinta Internationala EduLearn si m-a lasat si pe mine sa vin cu ea cand a sustinut lucrarea, ca sa vad cum este la o conferinta internationala! Am fost foarte bucuroasa! :)
Cand am ajuns, sala de conferinta era deja plina de participanti. Participantii erau din toata lumea: Statele Unite ale Americii, Anglia, Africa de Sud etc. Bineinteles, prezentarea mamei a fost cea mai buna! :) Si celalalte prezentari mi s-au parut interesante... Toata lumea era relaxata, fiecare a incercat sa fie cat mai amuzant de-a lungul sesiunii.
Publicul s-a mai adunat si dupa ce incepuse sesiunea, sectiunea in care era mama avand loc chiar dupa masa de pranz. Un profesor din New York (care a condus sesiunea), incercand sa faca atmosfera cat mai placuta, a zis: “Probabil ca unii mai iau pranzul inca, de aceea intarzie. Dar sa nu uitam ca suntem in Spania si stiti bine ca dupa orice masa urmeaza siesta.”.
N-am sa uit niciodata aceasta experienta inedita! Anul trecut, dupa ce am plecat de la Barcelona, chiar mi-a parut rau ca n-am putut sa o vad pe mama la conferinta... Ma bucur asa de tare ca anul acesta am insotit-o! Nu cred ca am mai vazut vreodata atata lume diversa la un loc! Sper sa mai repet aceasta experienta intr-o zi! :)
P.S. Dupa conferinta a avut loc un Closing Cocktail, la care au mers doar mama si tata… Hm, voiam si eu sa merg! :P



Comments