Skip to main content

Jurnal de calatorie (XII) - Konstanz si Meersburg





Dupa vizitarea Cascadei Rheinfall din Elvetia, am mai vizitat doua orase din Germania: Konstanz si Meersburg. Mama a vizitat aceste locuri si in 1996. In Konstanz ne-am plimbat pe mai multe stradute.



La Meersburg am stat mai mult. Pentru a ajunge pana acolo, am traversat Lacul Konstanz cu un ferryboat.



Pe ferryboat, am stat si afara... Vantul batea foarte tare! :)



Cand mama a fost prima data la Meersburg, a intrat in castelul din acel oras.



Acum, nu se mai putea. Ne-am plimbat in jurul castelului.



Chiar mi-a parut rau ca n-am putut intra in castel... Oricum, mi-a placut Meersburg! Si acolo erau stradute foarte frumoase!











Cel mai mult mi-a placut cand am stat pe malul lacului (asteptam sa vina ferryboat-ul). Erau multe barci si vapoare.



Am vazut si o rata cu bobocii ei. :)



In ambele porturi (din Konstanz si din Meersburg) se aflau statui care se invarteau.





In departare se zareau Alpii Elvetiei.



Mi-a placut foarte mult la Konstanz si Meersburg! Toate lucrurile pe care le-am vazut erau foarte frumoase si interesante!



VA URMA...

Comments