Skip to main content

Jurnal de calatorie (XIV) - Steinwasen Park





Spre sfarsitul vacantei la Freiburg, am mers si in Steinwasen Park, un parc de distractii care se afla chiar in mijlocul Muntilor Padurea Neagra!



Era ca un Adventure Park pe teme legate de specificul locului, adica Padurea Neagra. :)



Primul lucru pe care l-am facut a fost sa mergem cu un trenulet printr-o pestera. Acolo am vazut diverse animale (lupi, vulpi si chiar niste vulturi) si creaturi mitice (elfi, pitici) care se gasesc in Muntii Padurea Neagra. :)



Am vazut-o si pe Scufita Rosie cu lupul.



In alta incapere, puteai sa urmaresti desene cu Winnie the Pooh si puteai sa te asezi pe ciupercute sau flori. :)



Cel mai mult mi-au placut casele si oamenii de jucarie care se miscau si-ti spuneau povestea lor. Parca aveam in fata noastra un sat din Muntii Padurea Neagra! :)









La Steinwasen Park era si o mica gradina zoologica. Pana sa ajungem acolo, am traversat poduri si am intrat in niste casute.







Era si un rau care curgea prin Steinwasen Park. Din cand in cand, din apa, ieseau doua sirene cu tatal lor. In tot acest timp, se auzea o poveste (in germana) despre tinutul sirenelor din mari.



La gradina zoologica erau multe animale: iepuri, magari, reni, cerbi cu caprioare, porci mistreti. Cel mai mult mi-au placut lincsii. Acestia seamana mult cu pisicile, doar ca sunt mai mari. A durat un pic pana sa-i gasim. Erau ascunsi bine, probabil din cauza caldurii. :) Si cerbii si caprioarele au fost foarte draguti! Erau blanzi si nu le era frica de oameni. Se lasau mangaiati. :)



Dupa vizitarea gradinii zoologice, ne-am dus un pic la un loc de joaca.







Acolo era un mic turnulet unde se aflau o printesa si un soldat.







A fost foarte amuzant la tobogan! Toboganul era la etaj, daca te dadeai in el, ajungeai pana jos! Era intuneric inauntru, insa a fost distractiv sa aluneci cu viteza mare pana jos. Pacat ca Miri n-a putut sa vina si ea cu mine (ii era cam frica! :D )...



Mi-a placut mult la Steinwasen Park! Toate lucrurile pe care le-am vazut au fost foarte frumoase! A fost interesant sa merg intr-un Adventure Park, chiar in mijlocul Muntilor Padurea Neagra! :)



VA URMA...

Comments