Skip to main content

Ultima zi de vacanta si prima zi de scoala



Duminica seara, eu si Vlad ne-am intalnit in parc.



Ne-am plimbat prin parc si am jucat "Agentii Secreti". Eu am fost Agent Cheetah 4, Miri s-a hotarat sa fie Agent Miriam Leon, iar Vlad a fost Agent 008V. Ne-am distrat de minune! La sfarsit ne-a parut rau ca ne despartim si ca nu o sa ne mai vedem la scoala, dar vom ramane prieteni buni in continuare!
Luni dimineata am cunoscut-o pe noua mea Doamna Invatatoare si am facut cunostinta cu noii mei colegi (si Miri a venit cu mine la scoala). :) La careu m-am vazut cu Teo si Vlad. Ne-am urat fiecaruia succes la scoala. Noua mea Doamma Invatatoare este foarte draguta, iar toti colegii mei se comporta frumos cu mine.
Dupa ce am plecat de la scoala, am mers in parc si m-am jucat. Miri a mai adunat cu mine cateva castane.



Eram foarte fericita ca am iesit mai devreme de la scoala!
Luni seara m-am intalnit din nou in parc cu Vlad. Am jucat badminton, ne-am plimbat prin parc si am povestit cum e la scoala.







M-am simtit minunat in vacanta, dar ma bucur ca merg la scoala din nou!

Comments