Skip to main content

La Neamt



Sambata, eu, mama, tata si Miri am mers la Neamt. Pe drum am citit cateva carti cu Angelina, m-am jucat cu Miri si m-am uitat la peisaj.
Prima data ne-am oprit la Cetatea Neamtului.



De acolo am cumparat o medalie cu Stefan cel Mare.



La muzeul cetatii am vazut: iatacurile domnitelor, camera de taina, fantana dorintelor, bucataria, inchisoarea, paraclisul si multe alte incaperi. Peste tot erau multe imagini cu Domnitorii Moldovei.
Dupa ce am vizitat cetatea, am mers si la Casa lui Ion Creanga de la Humulesti.



Am vazut si Parcul Tematic unde erau personajele din povestile scrise de Ion Creanga: "Ursul pacalit de vulpe", "Capra cu trei iezi", "Punguta cu doi bani" etc. Mi-am adus aminte de Nica si de aventurile lui. Mi-am dat seama ca Tom Sawyer se aseamana cu Nica pentru ca amandoi trec prin aventuri frumoase si palpitante!
Am mai mers si la cateva manastiri. Prima manastire a fost Manstirea Neamt.





Am vazut ochiul din turn.



De la Manastirea Neamt, mama mi-a luat o carte care se numeste "Povesti cu har".
Apoi am mers la Manastirile Secu si Sihastria.



La Manastirea Sihastria este si Biserica Sfintei Cuvioase Teodora de la Sihla.



Ne-am inchinat la fiecare manastire.
La intoarcere am mai citit din cartea cumparata de mama. Ma bucur ca am mers la Cetatea Neamtului si la Casa lui Ion Creanga si ca am revazut aceste manastiri frumoase! M-am simtit minunat in excursie!
P.S. Am mai fost la Cetatea Neamtului cand aveam 6 ani. Atunci, eu am condus masina! :)



Si la Cetate am facut baloane de sapun! :)

Comments