Skip to main content

Inca e vacanta



Zilele acestea am facut foarte multe lucruri. Am mers in parc cu Vlad si ne-am jucat. Am vorbit despre diverse lucruri. Ne-am intalnit si cu prieteni de-ai nostri: Ioana, Iunia, Mihut si Toma (de la BritTeen). Intr-o seara ne-am amuzat schimband sapca lui Vlad cu bentita mea.





Duminica trecuta m-am intalnit cu Sabina, o prietena de-a mea, sa bem un suc. Am vorbit despre cum e la scoala, ce-am mai facut in vacanta...





Marti am mers la Sage cu mama, tata si Miri.



Am luat-o si pe Lilly. In timp ce beam sucurile noastre, eu si Miri ne-am uitat in revistele pe care ni le-a cumparat mama.





Acum cateva zile am terminat o carte foarte frumoasa de la British Council. Se numeste "Sleepovers".



Este vorba despre cinci fete care au propriul lor club, Alphabet Team. Numele clubului era dat dupa initialele numelor lor (Amy, Bella, Chloe, Daisy, Emily). Fiecare fata, de ziua ei, dadea cate o petrecere in pijamale. Mi-a placut atat de mult povestea pentru ca fiecare petrecere a fost frumoasa si ca toate cele cinci fete se distrau de minune! Mi-am adus si eu aminte cu placere de petrecerile mele in pijamale cu Adi, Ioana si Teo!
In alte zile m-am jucat doar cu Miri in parc, de-a v-ati ascunselea.









Saptamana trecuta, mama mi-a luat un pachet de Webkinz Trading Cards, iar ieri am luat un alt Lil’ Kinz. Este un peste roz pe care l-am numit Fishy!



Mai este inca un pic de vacanta!

Comments