Skip to main content

La mare cu Vlad



Sambata, pe 7 august, eu si Vlad am mers la mare, in Bulgaria. Drumul a fost foarte, foarte, foarte lung,





dar am ajuns cu bine pana acolo. A fost ca o urmarire pentru ca eram mereu in spatele masinii lui Vlad (el mergea a patra oara acolo, iar eu, pentru prima data).







Pentru a nu ne plictisi in masina, Vlad mi-a dat walkie-talkie-ul lui si am putut vorbi. Din pacate n-a mers atat de mult! Pe bac am vorbit cu Vlad



si mama a facut poze.



Cand am ajuns la hotel, ne-am cazat si apoi, am mers la restaurant sa mancam.



In fiecare zi am mers la mare si la piscina. Am inotat, ne-am jucat cu mingea, am jucat X si 0 in nisip, am construit castele de nisip si castele "pleoasca”, am facut prajiturele, ne-am ingropat in nisip si am facut urme de tractor.













































Dupa ce inotam, eu, Miri si Vlad ne odihneam, mancam pizza si beam cocktail-uri. :)



Cu noi a fost si Daria, o fetita de 5 ani.



In fiecare seara am mers la bar si mi-am luat ciocolata calda.





Am fost si in vechiul oras Nessebar.



Nessebar este unul dintre cele mai vechi orase din Europa!



Am vazut o moara veche



si o statuie care tinea in mana o cruce si o pasare.





In oras erau multe magazine cu suveniruri, haine, jucarii si multe alte lucruri.







Eu mi-am luat o geanta Winx si un sampon Witch, iar Miriam a luat veverita din Ice Age, Scrat. Am primit de la Vlad un sapun in forma de trandafir si o husa pentru mobil, tot cu Winx.
Ieri ne-am intors acasa. Am stat 12 ore in masina, dar am mai facut cateva popasuri. Am fost tare plictisita!
Dar a fost foarte fain la mare cu Vlad! :)



P.S. De ziua Sfintei Teodora am primit multe cadouri! De la mama, tata si Miri, un Kinz Klip, de la Codrin, Laura si Andrei, trei reviste, de la bunica, o carte Witch si de la Vlad, o sapca si un tricou. M-am bucurat ca am primit cadouri frumoase!

Comments