Skip to main content

La munte



Eu, mama, tata si Miri am plecat joi, la munte. Cat timp am mers cu masina, m-am jucat cu Miri si m-am uitat la peisaj. Am vazut multe lanuri de porumb,



casute mici cu gradini pline cu flori si munti inalti cu padurile de brad.



Mama a facut poze.



Totul era verde si frumos!



Cand am ajuns la hotel, am mers la restaurant sa mancam.



Am stat afara, pe podul pe sub care trecea un rau. Era foarte frumos intre brazi si langa o apa.



La un moment dat a venit si o pisica.



Hotelul avea internet wireless si am mai lucrat la laptop.



Apartamentul de la hotel era foarte frumos, avea si scara interioara



(pe care Miri o urca in patru labe). :))



Eu am dormit la etaj, cu jucariile mele preferate.



Dupa-amiaza am iesit cu zmeul pe pajistea din fata hotelului.



Cand vantul batea tare, zmeul se inalta foarte sus.









Dupa aceea am mers la piscina. Fiindca eu nu prea stiu sa inot, am luat un colac de acolo si tata m-a ajutat sa inot. A fost foarte distractiv!
La micul dejun mergeam cand luna inca mai era pe cer.



Vineri am mers la manastirile Voronet si Humor. Ma bucur ca le-am vizitat, mi-au placut foarte mult.



Mama mi-a spus despre albastrul de Voronet,



iar tata mi-a spus despre pictura de pe peretii exteriori ai manastirii Voronet.



Mi-au placut si gradinile cu trandafiri!
Dupa pranz, am mers din nou la piscina. De data aceasta nu m-a mai ajutat tata, dar tot cu colac a trebuit sa fiu. Miri s-a simtit si ea bine in apa!
Seara am mers la sala de biliard. Mama si tata au jucat biliard impreuna, dar ne-au mai lasat si pe mine si pe Miri sa mai incercam sa jucam.







Sambata am mers la alte trei manastiri: Sucevita, Bogdana din Radauti si Putna.



Am mai vazut si statuia Domnitorului Bogdan, Intemeietorul Moldovei, langa Manastirea Bodgana unde este Sfantul Leontie de la Radauti.



Radauti este printre putinele locuri din tara unde trenul trece prin mijlocul orasului!
Dupa-amiaza n-am mai mers la piscina, dar am iesit cu zmeul si cu paletele de badminton. La un moment dat, un mire si o mireasa cu domnisoarele de onoare au venit si ei pe pajiste sa faca poze.



Apoi am gasit un chiosc unde era un leagan in care am stat cu Miri.



Astazi am mers la Sucevita, la Sfanta Liturghie.



M-am mai jucat cu Miri langa un copacel si am adunat frunze si pietre.



M-am simtit grozav la munte! :)

Comments

  1. Pare o vacanță foarte frumoasă. Tocmai am fost și eu câteva zile la munte și mi-a plăcut foarte mult.

    Vacanță plăcută în continuare!

    ReplyDelete
  2. Multumesc, da, a fost frumos!

    ReplyDelete

Post a Comment