Skip to main content

Serbarea lui Miri si petrecerea de Craciun





O fi Miri mica, dar a inceput sa stie multe limbi straine... :) Martea trecuta a avut loc serbarea lui Miri in limba franceza. Impreuna cu Doamna Profesoara si cu colegii ei, Miri a cantat in limba franceza. Mi-a placut foarte mult serbarea! :)



Dupa ce am vazut tot spectacolul dat de cei mici, Doamna mea Profesoara de limba franceza a spus: “Facem si noi o serbare... de Paste!” Abia astept! :))
Joi, pe 20 decembrie, am incheiat primul semestru cu un “Christmas Party” in Club RS. Am facut si o tombola. Am primit de la Sma niste Casti Beats! Multumesc, Sma, pentru cadou! :)



La petrecere m-am simtit foarte bine! Am stat mai mult cu Deny si Miru,



Sma si Tudor.



Clasa 6A are o revista care se numeste “Timp in relief”.



In revista mi-au aparut o poveste si un book review. Book review-ul este cel pe care l-am facut la “One dog and his boy” by Eva Ibbotson,



iar povestea, “Cearta dintre Fat Frumos si Greg Heffley”, cred ca deja o stiti de pe blog. :)



Ma bucur ca a venit vacanta! Abia astept sa vina sarbatorile... si Mos Craciun cu cadourile! ;)



Comments