Skip to main content

British Council - Reading Challenge 2010, Quest Seekers




Ieri, 24 martie 2010, a fost premierea concursului Quest Seekers. Am luat premiul intai. Am citit 127 de carti. Am primit o diploma, o medalie, un rucsac cu o sapca si cu un tricou inauntru si o carte care se numeste "Black Beauty" (cu CD).
A castigat si Vlad premiul al doilea.




Am dat amandoi interviu la televiziune.



Am primit de la bunica o bicicleta roz si am fost tare fericita! :)

Sunt foarte bucuroasa ca am castigat concursul si anul acesta. Eu am participat la concursurile de la British Council si in anii trecuti. Am castigat premiul intai in fiecare an (si Miriam a fost alaturi de mine):

The Reading Mission 2006-2007,







The Big Wild Read 2007-2008,






Team Read 2008-2009,






Quest Seekers 2009-2010.




Comments