Skip to main content

Despre Miriam







Miriam este sora mea mai mica. Are aproape trei ani. Este nascuta pe 20 martie 2007. Am vazut-o prima data la spital. Era atat de mica si usoara. Avea fata rosie si tinea ochii inchisi in continuu. Am luat-o in brate pentru prima data si am simtit atunci o mare bucurie ca am o surioara mai mica.




Dupa cateva zile, Miriam a fost adusa acasa. Ea, fiind in bratele mamei, se uita incetisor in jurul ei, cu ochii pe jumatate deschisi. Mama m-a lasat si pe mine sa ii dau laptele cu biberonul. Eram foarte atenta sa nu scap biberonul pe jos.




Pe masura ce a crescut, Miriam a inceput sa descopere lucruri noi. Cand ieseam afara, o puneam in carut si se uita la copaci si la cer. De Craciun, Miriam a primit primele cadouri si a vazut prima zapada. Era destul de maricica sa se joace cu zapada, dar trebuia sa fim cu ochii pe ea.





In 2008, Miriam a fost in prima sa calatorie in strainatate: Paris. A zburat prima data cu avionul si s-a simtit bine in timpul zborului. A stat linistita in brate la tata si s-a uitat la nori.




Parerea mea este ca i-a placut cel mai mult la Disneyland. Acolo a vazut toate personajele din desenele ei. A vazut toate printesele: Aurora, Belle, Cenusareasa. L-a vazut si pe Winnie the Pooh impreuna cu prietenii sai. Am primit si niste jucarii cu ei.





Intr-o zi, am mers la Versailles unde am mancat un Happy Meal de la McDonald's. Ne-am asezat pe iarba si am inceput sa mancam. Eu ziceam ca tatal meu este regele castelului, mama, regina, iar eu cu Miriam, printesele. Miriam, cand a auzit asta, s-a bucurat si a zis:
- Eu sunt printesa!




Anul urmator am fost la Londra si Miriam a invatat din primele zile sa zica “Hello” si “Thank you, bye!”, aceste cuvinte le-a invatat auzindu-ne pe noi. Asa le spuneam soferilor de taxi.




Acum este destul de mare. De fiecare data cand ma vede, imi zice cu bucurie:
- Teo! Oooo, Teo! Vrei sa ne jucam?
Iar cand mama vine sa ma ia de la scoala, imi spune:
- Teo, ai venit? Ne jucam cu Adeea, Teo si Vlad?
Andreea, Teodora si Vlad sunt prietenii mei.
Dupa ore sau in weekend, intotdeauna ma joc cu ea. Ii place sa se uite la "Alvin and the Chipmunks 1 si 2", "Shaun the Sheep", "Tom si Jerry" si "Winnie the Pooh". Acestea sunt desenele ei preferate. Intotdeauna rade cand se petrece ceva amuzant. Prietenii ei cei mai buni sunt Maria si Matei. Ei sunt de-o varsta cu ea si, cand se intalnesc, se joaca mult timp. Dar lui Miriam ii place sa se joace si cu copii mai mari, prietenii mei.
De cand o am pe Meri (adica pe Miriam, asa ii mai spun eu), mi-am dat seama ce bine e sa ai o sora sau un frate. Ai intotdeauna pe cineva cu care sa te joci sau sa discuti despre ce stii tu.
Aceasta este povestea surioarei mele, Miriam. Ea este cea mai buna sora din lume si ma inteleg bine cu ea! :)

Comments