Skip to main content

Ziua lui Miriam




Weekend-ul trecut a fost ziua lui Miriam. Cu o zi inainte, i-am dat cadourile pe care le-am comandat de pe Amazon. Ea a primit o casuta cu Timmy (o oita dragalasa) impreuna cu Yabba (o ratusca - prietena cu Timmy), un puzzle cu Timmy, cateva carticele cu Timmy (Timmy este personajul preferat a lui Miriam, din cauza asta are multe lucruri cu el) si alte carticele cu locomotiva Thomas.







Miriam s-a bucurat foarte mult ca a primit cadouri frumoase de la noi. M-a lasat si pe mine sa ma joc cu noile sale jucarii.

In urmatoarea zi, la Palatul Copiiilor, dupa ora de engleza (in fiecare sambata merg acolo cu Andreea, Maria, Teodora si Vlad), eu m-am jucat cu copiii. A venit si Miriam si s-a jucat cu noi.





Seara, nasa noastra, Raluca, a venit la noi sa manance o bucata din tort. Tortul a fost tot cu Timmy, bineinteles.




Dupa aceea, am mers cu Raluca la Little Texas.






A doua zi, dupa-amiaza, Andreea si Teodora au trecut in vizita pe la noi. Miriam a primit de la ele o cutie cu acuarele asa ca, am inceput sa pictam. Ne-am distrat de minune! A fost grozav!




Pun pariu ca si Miriam a avut un weekend foarte frumos!

Comments