Skip to main content

Clasa a cincea



A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat pe blog. Acum sunt in clasa a cincea si sunt mai ocupata. Dar este foarte frumos in clasa a cincea! Imi place foarte mult de Domnul Diriginte pentru ca face glume cu noi la fiecare ora, iar colegii mei sunt foarte draguti! Imi place de profesorii mei! Sunt foarte buni!
Chiar daca nu mai sunt cu prietenii mei (Cezara, Luci, Vlad, Andreea si Teodora), tot ma intalnesc cu ei in pauze si mai vorbim despre cum este in clasa a cincea...







Eu sunt in clasa cu George, Smaranda si Tudor, cu care am fost colega si in clasa a patra!
Clasa a cincea este o experienta noua pentru mine. La inceput am crezut ca va fi greu in a cincea, dar m-am obisnuit si incepe sa-mi placa foarte mult! Imi pare rau ca nu sunt cu prietenii mei, desi ma vad cu ei in pauze si in afara orelor.






Dar voi incerca sa imi fac si alti prieteni noi.
P.S. Si Miriam a inceput gradinita. Este in grupa mijlocie si este colega cu Raluca, sora lui Rares. De fapt, sunt si prietene. :)

Comments