Skip to main content

Excursie la Vatra Dornei



In a treia saptamana de scoala, clasa mea, a 5-a A, a mers in intr-o excursie la Vatra Dornei cu clasa a 5-a D. In excursie am stat cu Diana, colega si vecina mea, adica si in autocar si in camera, la hotel.



A fost foarte frumos la Vatra Dornei! Am urcat pe munte. Acolo deja ningea atat de frumos! Totul in jur era atat de alb!



Am trecut si pe la Muzeul de Stiinte Naturale. Acolo am vazut diverse animale salbatice din tara noastra, unele fiind pe cale de disparitie...
La intoarcere am vizitat Manastirea Humor si Muzeul Lemnului din Campulung Moldovenesc. La muzeu am vazut multe lucruri facute din lemn...
In excursie am avut parte de o surpriza neplacuta: intr-o seara ne-a disparut cheia de la camera! A trebuit sa ma mut in alta camera ca sa dorm! :) A doua zi, s-a gasit cheia.
M-am simtit bine in excursie! Cel mai mult mi-a placut plimbarea prin Vatra Dornei in ninsoare!





A fost foarte frumos! :)

Comments