Skip to main content

Road Trip to Berlin



Aproape in fiecare vacanta de vara am mers cu avionul in diferite orase… Dar de data aceasta a fost mai diferit. Am facut o calatorie lunga cu masina de la Iasi pana la Berlin!



A fost o adevarata aventura si o noua experienta… Am trecut prin multe capitale (Budapesta, Praga, Viena)







si am avut ocazia sa vad si doua dintre orasele prin care trece Dunarea (Budapesta si Viena)!





Tata a condus 4.700 de kilometri!



In aceasta calatorie ne-a insotit si Raluca. Cat timp am mers cu masina, ne-am jucat si ne-am bucurat de privelistea de afara (nu regret ca n-am mers cu avionul… din masina pot vedea mai multe!). Mi-a placut foarte mult in Viena Catedrala Sfantului Stefan



si cum statea lumea pe malul Dunarii…



Si la Budapesta mi-a placut, chiar daca am trecut cu masina numai… Tot am reusit sa vad Dunarea si o cascada curgand la poalele muntilor… Iar la Praga mi-a placut o statuie a scriitorului Franz Kafka...



Dar cel mai frumos a fost la Berlin! Va urma...



Comments