Skip to main content

Berlin



La Berlin a fost foarte frumos. Am stat aproape o saptamana la Sanda, prietena mamei.





Mama, Sanda si Raluca (nasa mea si a lui Miri) sunt foarte bune prietene.



La Berlin am mers in fiecare zi cu metroul (cu care n-am mai mers de trei ani, de la Paris)



La Berlin toate metrourile au pe geam desenat Brandenburg Tor.



Cred ca cea mai frumoasa statie de metrou a fost aceea de la Potsdamer Platz



unde am vazut si o bucata din zidul Berlinului. Zidul Berlinului mi-a placut foarte mult (pe vremuri, acest zid despartea Berlinul de Est de Berlinul de Vest).



In Potsdamer Platz sunt zgarie norii Berlinului.



Cel mai mult mi-a placut cand m-am jucat cu Miri in fata Muzeului de Arta Moderna din Berlin.



Tot aici m-am oprit si mi-am mai scris in jurnal, cum am facut si la Westminster Abbey, la Londra.



In aceeasi zi am ajuns si la Brandenburg Tor



unde am avut sansa sa-l intalnim si pe primarul Berlinului.



Mi-a placut si Universitatea din Berlin.



Dar cel mai bine a fost pe 7 august, de ziua Sfintei Teodora! Am primit cadouri de la mama, Miri, tata, Raluca si Sanda, am mers la slujba de la biserica



si am mancat la un restaurant grecesc.



Tot in aceeasi zi am vazut cum strada Kurfurstendamm era plina de statui in forma de ursuleti din toate tarile lumii! Cel mai mult mi-au placut ursuletii din Romania, Anglia si America. Mi-a placut ideea aceasta cu ,,United Buddy Bears”! :)













Simbolul Berlinului este, desigur, Ursul.



Tot de ziua Sfintei Teodora am ajuns si la Institutul Cultural Roman din Berlin, unde lucreaza Sanda.



Am vazut si raul Spree care curge prin Berlin



si un turn cu ceas care arata ora peste tot in lume.



Am stat in parcuri



si ne-am relaxat cu totii,



am mers la o galerie unde eu si cu Miri ne-am cumparat multe lucruri frumoase.



Mama a facut multe fotografii, chiar si atunci cand Sanda o fotografia pe Raluca. :)



La Berlin am vazut si cea mai veche gradina zoologica din Europa.













In ultima zi am mai mers prin locurile care ne-au placut cel mai mult, iar seara am petrecut-o alaturi de Sanda… Imi parea rau ca plecam din Germania, dar in acelasi timp, vroiam sa ajung si acasa. In drumul spre casa ne-am oprit din nou la Viena si Salzburg. Vacanta la Berlin a fost minunata! Iata si alte fotografii frumoase din Berlin:




















Comments