Skip to main content

P.S. Salzburg



Dupa ce am plecat de la Berlin, in drumul inapoi spre casa, am mers si la Salzburg. Drumul spre Salzburg a fost foarte frumos, am vazut Alpii Austriei.



M-am simtit foarte bine la Salzburg!




Acolo am vizitat, impreuna cu tata, casa unde s-a nascut Mozart.





Am aflat multe despre viata marelui muzician. M-a impresionat faptul ca Mozart a dat multe concerte in multe capitale! Pacat ca a trait numai 35 de ani...
In Salzburg, strazile erau pline de turisti.





Am vazut multe magazine cu bomboane cu Mozart,





un castel sus pe munte



si multe catedrale.







Cel mai mult mi-a placut statuia vie care statea suspendata in aer!



P.S. In dimineata dinaintea plecarii spre casa, eu si cu Miri am mers la locul de joaca de la Hotelul Arion din Viena. Totul era construit din lemn!



P.P.S. M-am bucurat cand am vazut steagul urias al Romaniei! Eram in sfarsit acasa!

Comments

  1. Teo,si eu am vizitat Berlinul si Salzburgul ,pe langa multe altele,si ma bucur ca pot impartasi cu cineva impresiile despre aceste minunate locatii!Imi imaginez ca a fost obositor pt. tatal tau sa conduca ATAT de mult!!tata a condus doar 3000 si ceva de km cand am fost in franta,niciodata mai mult de atat!Oricum le transmit salutari parintilor si surioarei tale,si bafta in cls a5a!!

    ReplyDelete
  2. Nu stiam ca ai mers si tu la Berlin si Salzburg! Da, drumul a fost obositor, dar a meritat... Bafta si tie in clasa a cincea! :)

    ReplyDelete

Post a Comment