Skip to main content

Un alt weekend plin (Ziua lui Miriam)

Zilele trecute am sarbatorit ziua lui Miriam.





Vineri ne-am intalnit cu Raluca. Miri a primit de la ea un tigru alb cu dungi negre si o trusa de desen.



A fost foarte bucuroasa ca a primit cadouri foarte frumoase!
Sambata eu cu mama, tata, Miri si Andrei am mers la Cinema City sa vedem filmul Gnomeo and Juliet.



Mi-a placut filmul!



Apoi am mancat la mall.



Duminica seara, Constantin, Dumitru si Maria au venit la noi acasa. Eu cu Constantin am jucat Monopoly toata seara,



in timp ce Miri s-a jucat cu Dumitru si Maria. Ei s-au uitat si la Winnie the Pooh si Ice Age.



Ce pacat ca n-a putut sa vina Luca! Miri a primit o carte frumoasa cu zanele,



iar eu o esarfa foarte draguta.
M-am distrat de minune zilele trecute! Ma bucur ca si Miri s-a simtit bine!
P.S. Am cumparat de la Carturesti cele doua volume cu ,,Jurnalul unui pusti”.



Abia astept sa le citesc!

Comments