Skip to main content

Ziua Claudiei



Duminica seara, am mers cu mama, tata si Miriam acasa la Matei, cu ocazia zilei de nastere a mamei lui, Claudia. Ne-am intalnit din nou cu Lucian si sora lui, Ioana, dar si cu Ioan si fratele lui, Teofil, verisorii lui Matei.



Ne-am jucat foarte frumos impreuna.



Ne-am distrat de minune la Matei!



Ne-am jucat la groapa cu nisip,



m-am jucat cu mingea cu Lucian si Ioan, apoi, cu totii, ne-am jucat de-a familia (eu eram mama, Lucian, Ioan si Teofil erau fratii mari, iar Ioana si Miriam erau bebelusii).



Doar ca Matei si Miriam erau, cu adevarat, cei mai mici.



La sfarsit s-a adus tortul Claudiei. A fost asa de delicios!

Inainte de a pleca, eu, Miriam si Matei ne-am mai jucat cu mingea.



Apoi ne-am pus cercei din cirese.





Miriam nu a vrut.



Am plecat seara, tarziu!



M-am simtit foarte bine acasa la Matei! Abia astept sa mai merg la Matei!

Comments