Skip to main content

Final de clasa a patra





Pe 16 iunie, a avut loc serbarea de final de clasa a patra la Castelul Medieval.







La serbare am prezentat parintilor o sceneta si am primit diplome de la doamna invatatoare



si de la domnul profesor de la Micii Exploratori.



Copiii au interpretat foarte bine sceneta. Iata si cateva fotografii:





















Am primit si un DVD cu toate serbarile copiilor din clasa intai pana in clasa a patra. DVD-ul contine si interviurile noastre date la sfarsitul clasei a patra, cand am raspuns la intrebarile despre cum ni s-au parut primii patru ani de scoala si despre ce am vrea sa devenim cand crestem mari. Doamna invatatoare a strigat pentru ultima data catalogul...



Cel mai mult mi-a placut setul in engleza ,,Diary of a Wimpy Kid” cu primele patru volume pe care le-am primit de la mama, tata si Miri!



Sunt foarte bucuroasa ca am cele patru carti!



Sper sa am, cat mai curand posibil, si volumul al cincilea cu tot cu ,,Do-It-Yourself” Book...



Dupa sceneta si festivitatea de premiere, a urmat banchetul. A fost foarte distractiv!













Pana si Miriam s-a simtit foarte bine! S-a jucat cu Rares si cu mine, dar si-a facut si cativa prieteni noi...







Spre sfarsitul petrecerii, s-a adus tortul de ramas bun! A fost un moment foarte frumos!











M-am simtit foarte bine la banchet! Imi pare tare rau ca de acum incolo nu o sa mai fiu cu doamna invatatoare...Sper din tot sufletul sa ma mai intalnesc vara asta cu toti colegii mei! N-am sa uit niciodata acest an scolar minunat, cel mai frumos dintre toti patru, cu cei mai buni colegi!

Comments