Skip to main content

Excursie de doua zile cu colegii mei



Zilele trecute am mers intr-o excursie de doua zile cu doamna invatatoare si cu colegii mei in nordul Moldovei. Am vizitat multe locuri. Mi-au placut cel mai mult manastirile!
In prima zi am vizitat Castelul de la Ruginoasa,



am trecut pe langa Biserica Adormirea Maicii Domnului de la Ruginoasa



si am vizitat Casa Memoriala a lui Nicolae Labis.



Acolo am aflat despre viata poetului despre care a scris si bunicul meu.



Dupa toate acestea, am vizitat patru manastiri: Manastirile Humor, Voronet, Moldovita si Sucevita. Am mers si vara trecuta la aceste manastiri, dar m-am bucurat sa le revad! Am aflat de la doamna invatatoare ca sunt cinci manastiri care au picturi pe dinauntru si pe dinafara! Fiecare are cate o culoare, dar cel mai mult m-a impresionat albastrul de Voronet! Stiam de la mama ca albastrul de Voronet e o culoare care n-a mai fost folosita niciodata de nimeni fiindca nu s-a aflat exact din ce a fost facuta...



Spre seara, am ajuns la hotel. Acesta se afla aproape de niste munti...Era tare frumoasa privelistea!



La hotel a fost foarte bine! Dupa ce am mers la masa, doamna invatatoare ne-a dat voie sa ne jucam pe un teren de fotbal. Unii au jucat volei, iar altii fotbal.



Inainte de culcare, m-am jucat cu Andreea, Cezara, Ioana si Lisa.



Ce pacat ca nu ne-am putut juca mai mult...Macar m-am simtit bine!
A doua zi, am mers la Manastirea Putna, la Casa Memoriala a lui Mihai Eminescu din Ipotesti, la Botosani si, la sfarsit, am mers la Muzeul de Istorie din Suceava. Cel mai bine m-am simtit la Gradina Zoologica din Radauti. Acolo am vazut multe animale: lei, tigri, ursi, iepurasi, pasari (porumbei, lebede, rate si curci), porci mistreti si un cerb si o caprioara. Cel mai mult mi-au placut leii si ursii!











A fost foarte frumos in excursie! M-am simtit foarte bine alaturi de colegii mei si de doamna invatatoare! Insa, imi pare un pic rau ca aceasta a fost ultima excursie cu colegii mei din clasa a 4-a!









Comments