Skip to main content

Vacanta de iarna



In aceasta vacanta de iarna am facut foarte multe lucruri. Am iesit afara la zapada



am vazut bradul cel mare din parcul Copou



am sarbatorit Craciunul si Anul Nou



m-am jucat alaturi de Miri cu Capsunica si Hello Kitty



am jucat Monopoly cu mama si tata



si am vazut eclipsa partiala.



Pe 1 ianuarie am mers la biserica ,,Sfintii Trei Ierarhi”, la slujba.



Cel mai mult mi-a placut la Craciun pentru ca am fost cu toata familia mea si am primit cadouri foarte frumoase! Mi-a placut si eclipsa partiala pentru ca a fost spectaculos cand luna a venit in fata soarelui. Dintodeauna am vrut sa vad asa ceva!
M-am simtit foarte bine in vacanta! A fost foarte frumos!

P.S. Am inceput sa citesc din ,,The Writer in Me”. Imi place foarte mult aceasta carte!

Comments