Skip to main content

Nunta lui Adrian




In vacanta de vara, pe 26 iulie (dupa ce ne-am intors de la Londra), am mers la prima mea nunta: nunta lui Adrian. Adrian este fiul Parintelui Stoleriu, nasul parintilor mei. Am fost imbracata cu o rochie alba, ca o domnisoara de onoare. Eu si cu Miriam aveam la mana bratari cu trandafiri adevarati.
Lumea era deja in biserica si asteptam ca mirele si mireasa sa soseasca. Dupa un timp, au sosit.




Mireasa tinea un buchet de flori in mana. Cand au ajuns in fata parintelui, acesta a inceput sa slujeasca.
Eu am stat si am ascultat ce a zis parintele, dar m-am mai plimbat prin biserica cu tata si Miriam sau am mai mers sus, cu mama, unde canta corul. De acolo se vedeau toti oamenii.




La nunta a fost si prietenul lui Miriam, Matei, un baietel de trei ani. El e foarte simpatic si se joaca cu Miriam de fiecare data cand se intalneste cu ea.




Era si verisorul meu, Andrei. Parintii lui erau nasii mirilor. El a stat mult timp in picioare langa parintii lui, cu mirii, asa ca, mai tarziu, s-a asezat pe o banca langa mine si Miriam pentru a se odihni.




Dupa ce s-a terminat slujba, mirele si mireasa lui au iesit afara cu unchiul si matusa mea. Mirele, mireasa si nasii lor tineau in mana niste porumbei. La un semnal, toti au dat drumul la porumbei, iar alti porumbei au iesit din niste colivii. Acestia au umplut tot cerul! A fost asa de frumos!






Dupa aceea, am mers la un restaurant si am petrecut mult timp acolo. La un moment dat, am inceput sa dansez cu Miriam. Si Laura, matusa mea, a dansat cu ea.




Eu cu mama, Andrei si Miriam am mai iesit cateodata afara sa mai luam o gura de aer.




Dupa un timp, mama si tata ne-au dus pe mine si pe Miriam in camera (noi de fapt eram la un hotel cu restaurant) si ne-am culcat un pic. N-am dormit atat de mult, dar totusi ma odihnisem. Miriam a dormit toata noaptea...




Cand m-am intors, tortul mirilor fusese adus. Era unul mare si alb. Am mancat o bucata din el si a fost unul dintre cele mai gustoase torturi.




La 5:00 A.M., s-a terminat petrecerea. Ne-am luat la revedere de la Adrian si Andreea (sotia lui), dorindu-le sa aiba o viata frumoasa si plina de bucurii. Aceasta nunta a fost foarte frumoasa si n-am s-o uit niciodata!


Comments