Skip to main content

Vacanta de vara



Vacanta de vara a trecut repede, dar a fost foarte frumoasa si plina. Am citit multe carti, si in romana, si in engleza. Cred ca mi-au placut cel mai mult "Povestea fara sfarsit" de Michael Ende si "Venus Spring" de Jonny Zucker.
In vacanta m-am vazut cu toti prietenii mei. Cu Cezara, la care am si dormit intr-o noapte (ce frumos a fost!).





Cu Vlad, cu care, in multe seri am jucat badminton, carti, de-a v-ati ascunselea,



cu Georgiana,



cu Stefan, Iasmina si Ilinca,





dar si cu Luca, Constantin, Dumitru si Maria.



Si cu Stefanel si Parascheva.



M-am intalnit mult si cu Raluca, cu care, intr-o zi, am gasit un catelus.



Am fost si la Raluca acasa unde m-am jucat cu Miri si i-am stricat un puzzle.





Cand a fost Targul de oale, am urcat cu mama in Parcul Expozitiei si am mancat kurtos



si am dat-o pe Miri cu trenuletul.



Ne-am intalnit si cu Eugenia, prietena mamei, in cateva dimineti si am jucat carti.



Am facut puzzle-uri cu tata.



Ne-am intalnit cu Dana (venita, pentru putin, acasa).



De la Dana am primit niste gentute foarte dragute.



Mi-a placut cum ne-am conversat cu Yorgos de pe telefonul mobil al Danei.



Dar cea mai frumoasa a fost calatoria la Berlin.



Drumul spre Berlin a fost lung, dar am vazut multe capitale:
Budapesta



Viena



Praga.



La Berlin, cu Sanda si Raluca, ne-am simtit cel mai bine.



Dupa ce am fost la Sanda, la Berlin, Sanda a venit si ea putin acasa si ne-am intalnit din nou.



In seara cand ne-am vazut cu ea, am cunoscut-o pe finuta Sandei, Ana Sofia.



Miriam s-a jucat cu ea.



Vacanta s-a sfarsit si acum trec in clasa a V-a. Sunt nerabdatoare sa vad cum este, sa-mi cunosc noii colegi si profesori.

Comments

  1. din cate vad ai avut o vacanta pe cinste :)
    succes in clasa a V-a si toate cele bune tuturor plus un pupic :)

    teacher Lucia

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Teacher Lucia! Astept sa ne mai vedem prin parc! Felicitari pentru doctorat! :)

    ReplyDelete

Post a Comment