Skip to main content

In drumetie la Dobrovat cu colegii mei



Astazi, eu impreuna cu colegii mei si cu doamna invatatoare



am mers in drumetie la Dobrovat. Eu am stat cu Rares in autocar,



iar Cezara, cu Lisa.



Mai intai, am fost in padurea Dobrovat. A fost foarte frumos! Acolo am urmarit o sceneta a copiilor de clasa I.
Dupa aceea, am mers la Manastirea Dobrovat, una dintre cele mai vechi manastiri!



La intrarea in curtea Manastirii se aflau niste oite albe, printre care si o oita neagra. Erau asa de dragute!



Picturile din interiorul Manastirii erau foarte frumoase si vechi! Ne-am inchinat, apoi un preot ne-a prezentat Manastirea.





Dupa aceea, ne-am luat cateva icoane si cruciulite si am mers si intr-o sala de masa ca sa mancam . La sfarsit, unul dintre preotii Manastirii ne-a daruit fiecaruia cate o mica iconita.
La intoarcere, in autocar, am jucat Macaua cu Cezara, Lisa si Rares. A fost foarte distractiv! Ma bucur ca am mers in drumetie! Abia astept sa mai merg in alte drumetii sau excursii cu colegii mei!

Comments