Skip to main content

Diverse...



Am fost foarte ocupata zilele acestea. S-au intamplat multe lucruri...
Vineri la scoala a fost un concurs de istorie, intre clasa noastra si clasa a 4-a A. Eu am fost in echipa Invingatorii, iar cealalta echipa era Imparatii Istoriei. Echipa noastra, formata din elevi din clasa mea si din cealalta clasa de a 4-a, a iesit pe locul doi, la o diferenta de 1 punct.



Sambata seara, Cezara a venit la mine acasa. Ne-am distrat de minune impreuna! Ne-am jucat cu mingea, ne-am uitat la filmul Tangled, am jucat Monopoly si Rummikub si ne-am uitat in albumele de fotografii. M-am simtit foarte bine!



Duminca am mers la restaurant cu mama, tata, bunica, Andrei, Codrin si Laura. La restaurant am vazut o masina de scris,



un pian si un contrabas vechi



si cateva chitare, viori si flauturi.



Si la restaurant m-am simtit bine!



Luni, la ora de Micii Exploratori, eu cu cativa colegi de-ai mei am avut de prrezentat mai multe lucruri despre civilizatia greaca din antichitate. Eu am prezentat orasul Atena in Power Point! Le-a placut copiilor prezentarea mea! M-am bucurat foarte mult!



Astazi, am mers cu Cezara si Rares la Palatul Copiilor.



La sfarsit ne-am jucat afara



pana a inceput furtuna!...



Vantul batea cu putere si picaturile de ploaie cadeau foarte repede una dupa alta. Eu impreuna cu Cezi, Rares si Miri ne uitam uimiti la acea priveliste...
Eu sunt foarte bucuroasa ca acum si Rares si Cezara vin la Palatul Copiilor in fiecare marti, la engleza, cu mine!
Concursul de lectura Space Hop, de la British Council, s-a terminat. Vineri va fi premierea. Abia astept sa aflu cine va fi castigatorul!



Au fost minunate aceste zile! M-am simtit foarte bine alaturi de prietenii mei!
P.S. Cezara mi-a imprumutat volumul al treilea din ,,Jurnalul unui pusti” care este in engleza. Abia astept sa-l citesc!

Comments