Skip to main content

Un weekend plin



Acest weekend a fost unul plin. Weekend-ul a inceput vineri seara, dupa ore, cand m-am intalnit cu Andreea, Teodora si Vlad in parc.



Am jucat ascunsa, iar dupa aceea ne-am facut propriul nostru laborator si am adunat acolo crengi si flori. Cu cat munceai mai mult, cu atat primeai un salariu mai bun. :) In tot acel timp, Miriam a jucat badminton cu mama.



La un moment dat, un catel maro m-a fugarit jumatate de parc si era cat pe ce sa ma muste de picior! La banca unde stateau mamele noastre era prietenul lui, un caine alb, pe care l-a mangaiat Teodora.



Pe la noua seara ne-am despartit.



Acasa, eu si cu Miriam i-am dat tatalui nostru cadourile (de ziua lui): Miri, o carte care se numea "Daddy's Little Girl" si eu, un creion "Amintire din Epoca de Aur".
Sambata am aflat de la Vlad ca are un nou Webkinz: un husky care are acelasi nume.
Azi, eu cu mama, Miri si tata am mers la un restaurant. Acolo m-am jucat cu Miri.









Dupa aceea am mers in Gradina Botanica.



Acolo am adunat o multime de conuri de brad.



Au fost cu mine si Webkinzii si Zumbuddy-ul meu: Puffy, Kanga, Lilly, Rabby, Cheetah si Rainbow.



Acest weekend a fost foarte frumos. M-am simtit foarte bine! La multi ani, tati! :)

Comments