Skip to main content

Raluca, profesoara mea de engleza

Mie imi place limba engleza foarte mult. Am invatat-o singura. Totul a inceput cand am inceput sa ma uit la desene in limba engleza. Am auzit cuvintele si de-atunci am inceput sa vorbesc in engleza. De la sase ani am inceput sa merg la British Council si la Palatul Copiiilor. La palat ne preda Raluca, nasa mea, si merg acolo in fiecare sambata. Raluca este MY BEST TEACHER! :)



Raluca incepe fiecare ora dandu-ne bomboane. Pentru a fi ora mai amuzanta, Raluca ne spune multe glume. Alaturi de mine sunt si prietenii mei: Andreea, Teodora si Vlad.



Cu Raluca facem exercitii in engleza cu timpul trecut, de exemplu, sau lucram din Movers si Flyers. Dupa fiecare ora, eu si cu prietenii mei ne jucam afara si ii asteptam pe parintii nostri sa vina sa ne ia. Pentru ca invat limba engleza in continuare si am inceput s-o studiez de cand eram mica, acum sunt foarte buna. In plus, este printre materiile mele preferate!
Raluca este profesoarea mea de engleza si la BritTeen (la British Council).



Imi plac foarte mult toate orele cu Raluca si de fiecare data cand ma intalnesc cu ea, ma simt foarte bine!

P.S. Azi am sarbatorit-o pe Raluca si am mers cu ea la un restaurant. Acolo m-am plimbat cu Miriam. Pana a venit mancarea, am scris in jurnalul meu. M-am simtit bine azi la restaurant. La multi ani, Raluca! :)







Comments