Skip to main content

Despre prietenii mei



In aceasta postare este vorba despre prietenii mei cei mai buni: Andreea, Teodora si Vlad. Fiecare dintre ei este special... Vlad este amuzant si este bun la toate materiile, mai ales la matematica.



Cu Teodora ma inteleg atat de bine, ne jucam impreuna si niciodata nu ne certam, iar Andreea este intelegatoare cu toti si vrea sa fie toata lumea fericita.



Eu ma intalnesc cu prietenii mei la scoala si dupa ore mai ramanem un pic in curtea scolii sa ne jucam (si Miriam este alaturi de noi).



Cateodata mai mergem si in Parcul Copou.



Mergem in fiecare sambata la Palatul Copiilor, la orele de engleza cu nasa mea, Raluca.



Vlad merge cu mine si la BritTeen si aproape in fiecare seara vorbim pe Yahoo! Messenger si ne jucam pe Club Penguin, SmallWorlds si Webkinz.



Ma bucur ca am trei prieteni foarte buni! Cel mai important lucru este ca ne intelegem toti foarte bine!

Comments