Skip to main content

Jurnal de calatorie - Amsterdam





Dupa Legoland, urmatoarea destinatie a fost Amsterdam. Am stat la Hotelul Radisson Blu, unde ne-a placut foarte mult... Inclusiv motanului meu, Tommy... Dar revin cu mai multe detalii despre acest lucru in curand... ;)





Primul loc vizitat a fost faimosul muzeu al pictorului Vincent van Gogh.



Am admirat multimea tablourilor pictate in culori vii.





La intrarea in muzeu, Miri a primit un quiz cu diverse cerinte. Ajutand-o sa raspunda la intrebari, am aflat mai multe informatii legate de viata pictorului. Cel mai mult m-au impresionat tablourile cu flori pe care le gaseai la ultimul etaj. :)
In ciuda faptului ca Amsterdam nu este la fel de mare ca alte orase europene, strazile sale sunt mereu pline de turisti.



Poti sa eviti cu usurinta aglomeratia si sa te relaxezi, fie plimbandu-te pe langa siruri lungi de case, fie privind vaporasele ce trec pe nenumaratele canale ale Amsterdamului.





M-as reintoarce oricand la Amsterdam! As vrea ca intr-o zi sa merg la Muzeul Annei Frank, pe care, din pacate, nu l-am putut vizita in vara...
P.S. Olanda mi-a adus aminte de Hazel Grace si Gus (din "The Fault in our Stars") care au plecat impreuna la Amsterdam ca sa-l intalneasca pe scriitorul Peter Van Houten. Eu l-am intalnit pe Vincent van Gogh...



Comments