Skip to main content

Jurnal de calatorie – Wimbledon

Cu dedicatie pentru prietena mea, Smaranda, viitoare campioana la Wimbledon



Inainte de a incepe sa cititi aceasta postare, trebuie sa stiti un lucru: imi place foarte mult tenisul! Intotdeauna urmaresc la televizor cele patru turnee importante de tenis: Australian Open, Roland Garros, US Open si Wimbledon. Dupa cum v-ati dat seama, Australian Open are loc in Australia, iar US Open in Statele Unite ale Americii. Roland Garros este la Paris, iar Wimbledon... la Londra! Aflandu-ma la Londra, eu cu mama, tata si Miri ne-am dus intr-o zi la Wimbledon Lawn Tennis Museum. :)



In muzeu erau multe lucruri interesante. Intr-o incapere se aflau ecrane unde puteai sa urmaresti diverse momente importante din anumite turnee.



In muzeul Wimbledon am avut ocazia sa vad costumele pe care le purtau femeile si barbatii cand jucau tenis pe vremuri. Femeile purtau rochii lungi!



Am vazut si prima racheta de tenis, care era facuta din lemn!



In alta incapere am vazut niste copii ale trofeului si ale farfuriei de argint, care sunt oferite jucatorilor din finala.



In ultimii 77 de ani, niciun britanic n-a mai castigat Wimbledon-ul. Anul acesta, insa, englezul Andy Murray a castigat finala! Acum 77 de ani, F. J. Perry, a carui statuie se afla afara, langa muzeu, a fost ultimul britanic care a castigat in acest turneu.



In cele din urma, ghidul ne-a dus pana pe terenul de tenis. In drum spre teren, am trecut printr-o sala unde se aflau afise cu castigatorii Wimbledon, de la inceputuri pana azi.



Pe afise l-am gasit si pe Novak Djokovic, jucatorul meu preferat, care a castigat in 2011! :)



Am fost foarte bucuroasa cand am ajuns pe terenul de tenis! :) Nu-mi venea a crede ca ma aflam pe teren, locul in care toti jucatorii de tenis au venit, inclusiv jucatorii mei preferati, Djokovic si Maria Sharapova! :)



Wimbledon Lawn Tennis Museum este locul perfect pentru orice fan al tenisului! Hm, acum ar trebui sa merg si la Roland Garros... :))

Comments