Skip to main content

Jurnal de calatorie (II) - Barcelona





Asa cum am zis in prima parte a jurnalului de calatorie, urmatoarea destinatie a fost Barcelona...
La Barcelona am mers cu avionul, de la Stuttgart. Aeroportul era foarte aglomerat, am auzit atatea limbi straine! In avion m-am descurcat sa vorbesc cu stewardesele in limba germana! Astfel am fost singura din familie cu care cei din echipaj au vorbit in germana, mama si tata au vorbit in engleza! Mi-a fost un pic rau in avion, dar am reusit sa ma uit pe geam, la norii albi si pufosi...



Am fost fericita cand am ajuns la Hotelul Princesa Sofia din Barcelona! A fost pentru prima data cand am stat la un hotel de 5 stele! In seara cand am ajuns, am urmarit impreuna cu tata finala Campionatului European de Fotbal, intre Spania si Italia! Am fost bucurosi ca Spania a iesit invingatoare cu 4-0!



España es campeona de Europa! :)



In prima zi am mers la Sagrada Familia, unde mi-a placut cel mai mult (am inteles ca lucrarile la catedrala vor fi terminate abia in 2030!).



Am mers si la un acvariu unde am vazut o multime de pesti!



Ne-am plimbat mult pe strazile Barcelonei, pline de turisti.



Am trecut printr-o piata cu multi porumbei (porumbeii mancau graunte din palmele oamenilor – mi-am adus aminte cum, la Paris, in fata catedralei Notre Dame, porumbeii stateau pe umarul meu si mancau grauntele date de mine). :)



Am vazut si statuia lui Cristofor Columb. Columb are indreptata mana spre America!



De asemenea, am fost si in port! Acolo am vazut vapoarele si pescarusii.



A doua zi am mers cu tata si Miri la FC Barcelona (Football Club). Acolo am vazut trofeele castigate de echipa din 1903 pana in prezent! Am vazut si terenul (Miri credea ca vom juca fotbal cu adevarat acolo!). :)



Mama a fost la Conferinta Internationala EduLearn unde a prezentat si ea o lucrare. Desigur, s-a descurcat foarte bine! Bravo, mami! :)



Dupa amiaza am petrecut-o in Parcul Guell.



Mi-a placut iguana, una dintre cele mai cunoscute lucrari ale lui Gaudi.



E bine sa te lasi pe mana unui ghid turistic, nu-i asa? In cea de-a treia zi am facut turul orasului organizat de conferinta la care a participat mama. Ghidul ne-a dat informatii utile despre diverse locuri si am aflat cate ceva din istoria Barcelonei...



Un ultim punct de destinatie in Barcelona a fost... Marea Mediterana! Cat de mult mi-a placut Marea Mediterana!



Ei, acum sunt din nou la Freiburg... Imi pare foarte rau ca am plecat de la Barcelona... Am intalnit atatia oameni zambitori si prietenosi... Am vizitat atatea locuri frumoase... Sper sa mai trec pe acolo cat mai curand posibil... Oricum, inca mai este vacanta, deci inseamna ca inca mai am parte de multa distractie! :)
P.S. Me gusta Barcelona! :)
VA URMA...

Comments