Skip to main content

Vacanta de primavara



A fost foarte frumos in vacanta de primavara! A inceput cu primirea rezultatelor de la KET: am luat Pass with Distinction. :)


Am vopsit oua cu tata si Miri. Am vospit si oua de prepelita (aratau ca niste mici buburuze). :)


Dupa ce am stat toata noaptea la Slujba Invierii, m-am intors acasa, unde am gasit cadouri minunate de la mama si tata: patru carti (printre care “Insemnarile unei pustoaice 2”)


si o bicicleta noua.


De Paste am avut ocazia sa stau cu toata familia mea. Am ciocnit oua rosii cu totii.. :) Mi-a parut rau ca a plouat aproape toata vacanta... Dar tot am putut sa ma intalnesc cu Cezi, Iusti si Lori.


Ne-am distrat foarte bine!


La multi ani, Cezi!


Ai cantat foarte frumos la chitara!


In ultima zi de vacanta am iesit in parc cu bicicleta. M-am intalnit din nou cu Cezi. Impreuna ne-am plimbat prin parc, bucurandu-ne de ultimele clipe de vacanta...


Chiar imi pare rau ca s-a sfarsit vacanta... Vin si tezele... Insa abia astept sa vina vacanta de vara!


Comments