Skip to main content

Serbarea de Craciun



La scoala, eu si cu colegii mei ne-am pregatit pentru Craciun din timp. Am inceput cu impodobirea bradului nostru si cu decorarea clasei. Am impodobit bradul cu globuri si luminite si am desenat pe geamuri oameni de zapada si ingerasi cu un spray de zapada. :)



Dupa aceasta am inceput repetitiile pentru serbarea noastra. Am repetat cu domnul diriginte, cu doamnele profesoare de engleza si cu doamna prefesoara de germana...
Serbarea a fost joi, pe 22 decembrie. A fost foarte frumos! Cu totii ne-am descurcat bine! Am cantat colinde (,,Deschide usa, crestine”, ,,Sculati gazde, nu dormiti!” si “Domn, Domn, sa-naltam!”)



si am avut doua scenete cu caprita



si ursul.



Am cantat si o colinda in germana (,,In der Weihnachtsbackerei”).



Dupa colinda in germana, au urmat cele doua scenete in limba engleza. In prima sceneta (a mea) am vorbit despre lucrurile bune si "rele" care se intampla de Craciun,



iar a doua sceneta a fost cu aventurile lui Hansel si Gretel. Serbarea noastra s-a terminat cu un plugusor foarte frumos si amuzant, facut chiar de domnul diriginte. :) Mi-a placut strofa spusa de mine (Noi acum va multumim/Fiindca scriem, socotim/Tot citim de-o luna, vere/Trei romane, cinci nuvele/Stim despre Tutankhamon/C-a fost un faraon beton). S-a potrivit pentru ca eu am avut de facut, la istorie, in timpul semestrului, un proiect despre Tutankhamon.



A fost foarte bine in primul semestru! Ma bucur ca a venit vacanta, desi o sa-mi fie dor de colegii mei si de domnul diriginte.



P.S. Vineri am avut un Christmas Party in clasa. :)



In timp ce noi am dansat, domnul diriginte ne-a trecut mediile in carnete. Am terminat primul semestru cu 10 pe linie! :)

Comments