Skip to main content

Cum mi-am petrecut Craciunul



De Craciun am primit “the best presents ever”, foarte multe carti (printre care si volumul al saselea, in limba engleza, din ,,Jurnalul unui pusti”).



In Ajunul Craciunului au venit Stefanel si Parascheva sa ne colinde. Au cantat foarte frumos! :)



Am mers in fiecare zi la slujba la Manastirea Golia. In prima zi de Craciun, a venit Andrei la noi. Ne-am distrat impreuna! Ne-am jucat pe Webkinz, de la computer si de la laptop,





iar apoi am jucat Monopoly impreuna. M-am simtit bine cu Andrei! :) Mai spre seara a venit si Raluca. Ne-a adus si ea cadouri foarte frumoase!
A doua zi de Craciun am mers la ambii bunici. A fost frumos sa stau la masa cu toata familia mea! :)
De Craciun m-am simtit foarte bine! Am primit cadouri foarte frumoase si am avut ocazia sa fiu alaturi de familia mea! Pacat ca nu a nins...

Comments